BUTTONS

Τρίτη, 24 Απριλίου 2012

Φτιαξε Σουπερ Σωμα σε 4 Εβδομαδεs



Ηρθε πάλι αυτή η δύσκολη εποχή. Πλησιάζει το καλοκαίρι και σε έχεις αγωνία για το πώς θα εμφανιστείς στην παραλία. Προτού ανατρέξεις σε ακραίες λύσεις, διάβασε αυτό το άρθρο. Το πρόγραμμα θα σε βοηθήσει να χάσεις τα επιπλέον κιλά ανώδυνα κάνοντας μόνο ένα πράγμα την εβδομάδα. Ετσι θα αποκτήσεις νέες καλές συνήθειες χωρίς καν να το καταλάβεις, ενώ σύντομα θα δεις τα κιλά να πέφτουν.....

Εβδομάδα 1η
Φάε πρωινό
Αυτήν την εβδομάδα βάλε στόχο να τρως ένα πλήρες πρωινό. Ερευνες δείχνουν επανειλημμένως ότι τα άτομα που τρώνε πρωινό είναι πιο λεπτά. Επίσης αυτοί που κάνουν δίαιτα χάνουν πιο γρήγορα τα κιλά τους. Αυτό οφείλεται στο ότι το πρωινό δίνει ένα σπρώξιμο στο μεταβολισμό από την αρχή της ημέρας.
Καλές Επιλογές
 *Ολικής αλέσεως κορν φλέικς με αμύγδαλα ή καρύδια και γάλα με χαμηλά λιπαρά μαζί με ένα φρούτο.
 *Τοστ με γαλοπούλα και τυρί κι ένα ποτήρι γάλα.
 *Ενα βραστό αυγό με ψωμί ολικής αλέσεως κι ένα ποτήρι χυμό.
 *Ψωμί αλειμμένο με φιστικοβούτυρο κι ένα ποτήρι γάλα.
Εύκολη Συμβουλή: Κάνε μικρή προετοιμασία από το βράδυ. Η έλλειψη χρόνου το πρωί είναι από τους κύριους λόγους που το παραλείπεις.

Εβδομάδα 2ηΚουνήσου
Η σωματική άσκηση είναι απαραίτητη αν θέλεις να χάσεις τα περιττά κιλά. Αυξάνεις το μεταβολισμό σου και δημιουργείς μυϊκή μάζα. Αν δεν γυμνάζεσαι, ξεκίνα με 20 λεπτά περπάτημα κάθε μέρα και σταδιακά αύξησε στα 30.
Εύκολη Συμβουλή: Θες να τα χάσεις πιο γρήγορα; Ολα μετράνε: τα σκαλιά, το σιδέρωμα κι άλλα πολλά.
* Ανασκόπηση: Τρως πρωινό και γυμνάζεσαι τουλάχιστον 20 λεπτά κάθε μέρα.

Εβδομάδα 3η
Πιες ύδωρ Το νερό δεν αδυνατίζει, αλλά σε βοηθά για 3 λόγους:
 *Το νερό είναι απαραίτητο για πολλές λειτουργίες του οργανισμού και ειδικότερα στο μεταβολισμό. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν πιεις πολύ νερό, ο μεταβολισμός θα είναι υψηλότερος, απλώς αν έχεις έλλειψη νερού, αυτός δεν θα είναι στα ανώτερα επίπεδά του.
 *Πίνοντας περισσότερο νερό ικανοποιείς τη δίψα σου με κάτι που δεν περιέχει θερμίδες. Ετσι καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες, πράγμα που οδηγεί στην απώλεια βάρους.
 *Πολλές φορές συγχέουμε τη δίψα με την πείνα. Τα συμπτώματα ελαφριάς αφυδάτωσης περιλαμβάνουν πονοκέφαλο αλλά και κόπωση. Συχνά αισθανόμαστε κουρασμένοι και νομίζουμε ότι πρέπει να φάμε. Στην ουσία απλώς χρειαζόμαστε λίγο νερό.
Εύκολη Συμβουλή: Εχε πάντα ένα μικρό μπουκάλι νερό στο σπίτι κι ένα έξω. Βάλε στόχο να πίνεις και τα δύο μέχρι το τέλος της ημέρας.
* Ανασκόπηση: Τρως πρωινό κάθε μέρα, γυμνάζεσαι τουλάχιστον 20 λεπτά την ημέρα και πίνεις 6-8 ποτήρια νερό.

Εβδομάδα 4η
Φάε περισσότερες φυτικές ίνες
Οι φυτικές ίνες -εκτός από το ότι βοηθούν στην κινητικότητα- βοηθούν και στο αδυνάτισμα γιατί τρώγοντάς τις αισθάνεσαι χορτασμένος. Αυτές οι τροφές διατηρούν τα επίπεδα σακχάρου σταθερά κι έτσι αποφεύγεις τα σκαμπανεβάσματα ενέργειας. Το υψηλό σάκχαρο προκαλεί την έκκριση ινσουλίνης, τα υψηλά επίπεδα της οποίας μπορούν να αυξήσουν την αποθήκευση λίπους. Οι πλούσιες τροφές σε φυτικές ίνες είναι: ολικής αλέσεως ψωμί, καστανό ρύζι, ολικής αλέσεως δημητριακά, φρούτα και λαχανικά, ξηροί καρποί.
Εύκολη Συμβουλή: Κοίτα τις ετικέτες. Αν έχει κάτω από 1,5 γραμμάριο φυτικές ίνες, άφησέ το καλύτερα στο ράφι.
* Ανασκόπηση: Τρως πρωινό, γυμνάζεσαι τουλάχιστον 20 λεπτά την ημέρα, πίνεις 6-8 ποτήρια νερό και καταναλώνεις 5-10 μερίδες τροφών που περιέχουν φυτικές ίνες.


men's health
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...