Έκπληξη μεγατόνων από τον πρόεδρο της Μπαρτσελόνα, Σάντρο Ροσέλ, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι ο Τίτο Βιλανόβα θα είναι ο επόμενος τεχνικός της Μπάρτσα! Δάκρυα από Γκουαρδιόλα!
Στη συνένετευξη Τύπου για το «αντίο» του Καταλανού τεχνικού, ο Ροσέλ ανακοίνωσε ότι ο ...
Βιλανόβα, μέχρι πρότινος βοηθός του στον πάγκο στην Μπάρτσα, θα αποτελέσει τον διάδοχό του, αιφνιδιάζοντας τους πάντες! Ο Άντονι Θουμπιραρέτα, αθλητικός διευθυντής της Μπάρτσα, εξήγησε ότι ο Βιλανόβα αποτέλεσε την τελική επιλογή, επιεδή μπορεί να εξασφαλίσει την συνέχεια στο στυλ και τον τρόπο προπόνηση του πρότζεκτ του συλλόγου. Ο Τίτο βρίσκεται στο πλευρό του Γουαρδιόλα όλα αυτά τα τέσσερα χρόνια.
«Η Μπαρτσελόνα είναι μία πολύ όμορφη πραγματικότητα αλλά περίπλοκη, θα πρέπει να την γνωρίσετε από μέσα. Για αυτό το λόγο επιλέξαμε τον Τίτο. Εμείς κοιτάζουμε πάντα το σπίτι μας, τους νέους μας, συνεπώς αυτή είναι η επιλογή μας. Υπάρχει ρίσκο αλλά όπως έχει πει μία φορά ο Γκουαρδιόλα, σφίγουμε τιε ζώνες και ξεκινάμε», είπε ο «Θούμπι».

Από την πλευρά του, ο εμφανώς συγκινημένος Πεπ δήλωσε: «Τέσσερα χρόνια είναι μια αιωνιότητα για έναν προπονητή σε μια ομάδα. Το φθινόπωρο είπα στον πρόεδρο ότι έβλεπα το τέλος μου στην ομάδα. Δεν μπορούσα να το πω από τότε γιατί θα περιέπλεκαν αρκετά τα πράγματα. Έπρεπε να το πω σήμερα γιατί δεν ήθελαν να κουράσω περισσότερο. Ο λόγος είναι απλός. Τέσσερα χρόνια είναι πάρα πολλά. Πρέπει να βρω ξανά την ενέργεια και την όρεξη μου.
Μόνο αν απομακρυνθώ για λίγο από όλα μπορώ να τα καταφέρω. Ήρθε ο χρόνος μου να φύγω. Είμαι ικανοποιημένος και θέλω να ευχαριστήσω όλους για τη βοήθεια. Φεύγω γνωρίζοντας ότι προσπάθησα να κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ», ενώ πρόσθεσε:
«Οι παίκτες ξέρουν την εκτίμηση που έχω για αυτούς. Είμαι ικανοποιημένος για τα αποτελέσματα που είχαμε, οι παίκτες αντιπροσωπεύουν την καρδιά της ομάδας, εγώ ήμουν προνομιούχος που μπορούσα να τους προπονήσω. Προσπάθησα να το κάνω με τον μέγιστο επαγγελματισμό. Είχα μία πολύ στένη σχέση με τους παίκτες μου, και είμαι χαρούμενος που κατάφερα να τους μεταδώσω το πάθος μου.

Ο μοναδικός υπεύθυνος της απόφασής μου να φύγω είναι ο χρόνος. Όπως προείπα, τέσσερα χρόνια στη Μπαρτσελόνα είναι πάρα πολλά, επέρχεται και η κούραση. Είμαι όμως υπερήφανος για αυτά που κάναμε. Η δύναμη αυτού του συλλόγου είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο. Ευχαριστώ τους πάντες», ενώ κατέληξε ότι δεν έχει τη διάθεση για να επιστρέψει άμεσα στην προπονητική.
«Εχει την ευγνωμοσύνη όλων μας για όσα κατάφερε στην Μπαρτσελόνα. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τα όσα κατέκτησε με τη Μπαρτσελόνα. Ο Πεπ τίμησε τις αξίες μας και θα τον ευχαριστούμε αιώνια. Του λέμε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μας. Θα είναι πάντα ένας φίλος της Μπαρτσελόνα. Το σημαντικότερο τρόπαιο που κατακτήσαμε με τον Πεπ είναι η υπερηφάνεια»,  δήλωσε από την πλευρά του ο Ροσέλ.