BUTTONS

Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Πότε παντρεύονται;


Ο γνωστός τραγουδιστής, σε συνέντευξη του στην free press εφημερίδα "Metro Weekend" μίλησε για τη σχέση του, το γάμο, την πολιτική.
Σχεδόν ποτέ δεν απασχόλησε τον Τύπο με δημοσιεύματα για τις "εξωκαλλιτεχνικές" του δραστηριότητες - ποτέ μέχρι σήμερα. Ο ίδιος, λέει "Αυτό, δεν έγινε με τη δική μου πρωτοβουλία , ούτε εμφανίζομαι σε εκπομπές με κουτσομπολιά και άλλα. Τώρα αν με αναφέρουν με δική τους πρωτοβουλία και χωρίς να έχω κάνει κάτι για αυτό... Ένα πράγμα , όμως, που είχα από την αρχή στην πορεία μου και ελπίζω να κρατήσω ως το τέλος είναι ότι , όσο και αν βάλλομαι ή αν δεχτώ επιθέσεις- και είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις , γιατί δεν προκαλώ και τα μέσα γενικά μου έχουν φερθεί πολύ καλά- δεν μιλάω και δεν απαντάω ονομαστικά για κανέναν".
Όσο για το εάν θα τον δούμε σύντομα παντρεμένο, ....
"Μπα λέω να το καθυστερήσω λίγο..Τουλάχιστον όχι μέσα στο 2012. Ακόμα μικρός είμαι"...

Ο τραγουδιστής έκανε ένα σχόλιο για τηε επερχόμενες εκλογές λέγοντας: "Σίγουρα είναι οι πιο κρίσιμες εκλογές από τη Μεταπολίτευση και μετά. Ως Ελλαδίτης έχω μεγάλη αγωνία για τη χώρα μου και εύχομαι μέσα από την ψυχή μου η επόμενη μέρα να δώσει μια διακυβέρνηση που να διαχειριστεί τον οικονομικό και κοινωνικό "Γολγοθά" που μας περιμένει τα επόμενα χρόνια. Το θέμα αφορά όλους μας».
Δεν επιδιώκει κάτι από τον χώρο της πολιτικής, αλλά σίγουρα όπως τονίζει ο ίδιος "Αν μου ζητηθεί να συμμετάσχω ενεργά στην πολιτική σχετικά με τον πολιτισμό θα το κάνω με την καρδιά μου..."
Κι ένα μυστικό : αν και το "πεδίο" του είναι η pop μουσική , ο ίδιος λέει πως από πίσω κρύβεται μια λαϊκή βάση. "Εγώ φλερτάρω με το λαϊκό ως εκεί που μπορώ. Ο πατέρας μου ήθελε να γίνω Διονυσίου. Εγώ ήθελα να τραγουδήσω σαν τον Νταλάρα".
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...