BUTTONS

Τρίτη, 24 Απριλίου 2012

SRT Viper 2012 (2013): Η αναγέννηση της... οχιάς!


Η μεγάλη επιστροφή της οχιάς είναι γεγονός, μόνο που πλέον αντί για Dodge Viper θα λέγεται απλά SRT Viper..... Οι επισκέπτες της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης λοιπόν είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά την νέα Viper η οποία παρουσιάστηκε επίσημα. Το μοντέλο διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, την «απλή» Viper και την Viper GTS.



Η παραγωγή του μοντέλου είχε σταματήσει το 2010 εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων όμως οι άνθρωποι της SRT δεν το έβαλαν κάτω και εξέλιξαν το νέο μοντέλο. Ο Ralph Gilles, αφεντικό της εταιρείας, δήλωσε σχετικά:
«Η Viper ήταν η ναυαρχίδα μας και η παρουσίαση του νέου μοντέλου αποδεικνύει ότι δεν θα αφήναμε να χαθεί ένα όχημα επιδόσεων. Ένας μικρός αριθμός ανθρώπων εντός της εταιρείας κράτησε ζωντανή την ιδέα και υπό την νέα διοίκηση δεν αποφάσισε απλώς να διατηρήσει την θρυλική Viper αλλά να δημιουργήσει ένα supercar παγκόσμιου βεληνεκούς το οποίο θα έδειχνε ό,τι καλύτερο έχουμε να προσφέρουμε».
SRT Viper 2012 (2013): Η αναγέννηση της... οχιάς! (video)
Η φιλοσοφία της νέας SRT Viper είναι ίδια με πριν. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα ενώ το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα (το καπό, η οροφή, το πορτμπαγκάζ) και αλουμίνιο (οι πόρτες). Χάρη στην καλύτερη σχεδίαση, ο αεροδυναμικός συντελεστής είναι 0,36.
Κάτω από το καπό υπάρχει ένας καινούργιος V10 αλουμινένιος κινητήρας, χωρητικότητας 8,4 λίτρων που αποδίδει 640 PS και 813 Nm ροπής! Η τελευταία τιμή είναι η καλύτερη στον κόσμο για ατμοσφαιρικό κινητήρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο έξι σχέσεων της Tremec και διαθέτει πιο «κοντή» κλιμάκωση απ' ό,τι πριν.
SRT Viper 2012 (2013): Η αναγέννηση της... οχιάς! (video)
Σύμφωνα με την εταιρεία, το πλαίσιο είναι κατά 50% περισσότερο δύσκαμπτο από πριν ενώ έχει γίνει προσπάθεια να μειωθεί το βάρος του οχήματος όσο το δυνατόν περισσότερο. Πολλά σημεία του πλαισίου έχουν επανασχεδιαστεί και το βάρος είναι κατά 45 κιλά μικρότερο ενώ οι αναρτήσεις έχουν ρυθμιστεί με τρόπο ώστε να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά.
Η νέα STR Viper διαθέτει σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και της σταθερότητας, σύστημα ABS και δίσκους διαμέτρου 352 mm με τετραπίστονες δαγκάνες σε όλους τους τροχούς. Από την εταιρεία ανακοινώθηκε ότι δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην αναβάθμιση της ποιότητας κατασκευής και υλικών. Στον εξοπλισμό θα διατίθεται οθόνη αφής 8,4 ιντσών και σύστημα «launch control».
SRT Viper 2012 (2013): Η αναγέννηση της... οχιάς! (video)
Να σημειώσουμε ότι τα καθίσματα του νέου μοντέλου είναι κατασκευασμένα από kevlar και είναι τοποθετημένα κατά δύο εκατοστά πιο χαμηλά συγκριτικά με πριν. Επίσης μπορούν να μετακινηθούν εμπρός-πίσω κατά εννιά εκατοστά περισσότερο και κατά τέσσερα εκατοστά περισσότερο σε ύψος. H έκδοση «GTS» θα έχει δερμάτινο σαλόνι αλλά και καλύτερο εξοπλισμό ο οποίος θα περιλαμβάνει και την ρυθμιζόμενης σκληρότητας ανάρτηση «DampTronic Select» της Bilstein. Χάρη σε αυτή ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει την σκληρότητα των αμορτισέρ είτε για κίνηση σε δρόμο (πιο μαλακή) είτε για πίστα (πιο σκληρή).

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...