BUTTONS

Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Ο Μπόλονι για όλους και για όλα

Η... μαραθώνια συνέντευξη Τύπου του Λάζλο Μπόλονι ολοκληρώθηκε μετά από περίπου δυόμιση ώρες! Η μεγάλη είδηση που «έβγαλε» ήταν φυσικά το ότι μένει στον ΠΑΟΚ, τονίζοντας ότι και στα δύσκολα θα στηρίξει την ομάδα!

Ο Ρουμάνος αποκάλυψε ότι είχε δεχτεί δύο προτάσεις, αλλά και οι δύο από εξωτερικό και έκανε λόγο για Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Παράλληλα, υποστήριξε ότι θέλει για του χρόνου τέσσερις παίκτες, ένα αμυντικό χαφ, ένα επιθετικό χαφ, έναν κεντρικό αμυντικό και έναν επιθετικό. Τόνισε ότι θέλει έναν Κοντρέρας για την άμυνα, λέγοντας χαρακτηριστικά «μακάρι να βρεθεί».



Σε ερώτηση του gazzetta.gr για το αν υπάρχει το ενδεχόμενο η διοίκηση να προχωρήσει σε πωλήσεις το επόμενο διάστημα προκειμένου να βγάλει τη χρονιά σε περίπτωση που ναυαγήσει η συμφωνία με τον υποψήφιο επενδυτή, απάντησε ότι έχει πάρει διαβεβαιώσεις από τη διοίκηση ότι δεν θα προχωρήσει σε καμία πώληση γιατί είναι πολύ κοντά σε συμφωνία με τον συγκεκριμένο επιχειρηματία και μάλιστα του απηύθυνε πρόσκληση και ο ίδιος, τονίζοντας ότι είναι ευκαιρία για οποιονδήποτε θέλει να επενδύσει στο ελληνικό ποδόσφαιρο αυτή τη στιγμή, καθώς δεν χρειάζονται πολλές χιλιάδες ευρώ.

Αρχικά, ο Ρουμάνος υποστήριξε: «Κατ’ αρχήν θα ήθελα να πω τρία πράγματα. Το πρώτο μου είναι ότι σήμερα θα κάνω το πρώτο λάθος. Και θα ξεκινήσω με κριτική προς τους δημοσιογράφους. Ξέρω ότι αυτό δεν είναι ποτέ σωστό. Γι αυτό σας κάλεσα εδώ, γιατί δεν με καλέσατε ποτέ εσείς και αυτό δεν είναι φυσιολογικό. Είναι πολύ ωραίο να γράφετε για τον ΠΑΟΚ και την δουλειά μου. Να γράφετε για τα καλά και άσχημα αποτελέσματα. «Αλλά νομίζω ότι δεν είναι καλό για την σχέση μας να μην έχετε μιλήσει μαζί μου. Κάποιοι από τους ανθρώπους εδώ δεν έχετε μιλήσει ποτέ μαζί αλλά σας συμπαθώ όλους. Αλλά δεν ξέρω τι κακό έχω κάνει εγώ και δεν έχετε έρθει να πιούμε καφέ. Αυτό ήταν το πρώτο.

Το δεύτερο είναι γιατί ήρθαμε εδώ. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους. Γιατί για εμένα ήταν πιο εύκολο να σας συναντήσω εδώ γιατί 20 λεπτά πριν έπαιζα τένις εδώ. Μη σας φαίνεται περίεργο που σας υποδέχθηκα εδώ, απλώς ήταν πιο εύκολο, δεν έχω κανένα πρόβλημα με την ομάδα. Το τρίτο είναι ότι έχω εδώ μαζί μου τον φίλο μου τον κ. Φούγια. Τα αγγλικά μου είναι μέτρια, για τα ελληνικά μου θα πρέπει να περιμένουμε, με τα γαλλικά δεν έχω πρόβλημα και κάποιες στιγμές θα χρησιμοποιήσω τον κ. Φούγια στη μετάφραση αν είναι απαραίτητο».

«Στο 25% τα αρνητικά»
Στη συνέχεια, ανέφερε: «Είναι μία συνάντηση που σας έχω καλέσει για συζήτηση. Για να δοθούν εξηγήσεις. Είμαι σίγουρος ότι θα κάνουμε μία ανάλυση της σεζόν και θα πως βλέπω τα πράγματα από την πλευρά μου. Πιστεύω ήταν μία πλούσια σεζόν. Γίνανε περισσότερα θετικά και λιγότερα αρνητικά. Δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο, να γίνεται κάτι μόνο θετικό ή μόνο αρνητικό. Δεν είμαστε η Ρεάλ Μαδρίτης, αλλά ούτε και αυτή πήγε στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ. Μόνο θετικά δεν υπάρχουν πουθενά.

η συνέχεια εδώ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...